Sirvoy kan uw beschikbaarheid automatisch up-to-date houden en uw boekingen ophalen van het Expedia-netwerk.
Volg deze instructies om de verbinding te activeren:
- Log in op de Expedia Partner Central en volg de instructies in dit support sartikel om een verbinding aan te vragen. Zorg ervoor dat uw prijsmodel is ingesteld op OBP (op bezetting gebaseerde prijzen) en LAR (Laagste beschikbare prijs). Neem bij twijfel over deze instellingen contact op met uw accountmanager.
- Meestal sturen we u binnen 24 uur een e-mail waarin u wordt gevraagd uw kamertypes in kaart te brengen (of te matchen). Ga naar Instellingen -> Channels -> Expedia. U wordt gevraagd om de kamertypes die beschikbaar zijn in Expedia toe te wijzen aan uw overeenkomstige kamertypes in Sirvoy. Zodra het mappen is voltooid, wordt de verbinding geactiveerd en worden beschikbaarheid en prijzen automatisch verzonden.
- Zorg ervoor dat u controleert dat voor alle kamertypes de juiste beperkingen zijn ingesteld, aangezien de kamers onmiddellijk boekbaar worden nadat de verbinding is geactiveerd.
- Als je momenteel creditcardgegevens via Expedia ontvangt, worden de kaartgegevens, zodra de verbinding actief is, via de verbinding verzonden in plaats van dat ze zichtbaar zijn in je extranet. Om toegang te krijgen tot de creditcardgegevens, moet u de functie “Sirvoy Vault” gebruiken. Als u Sirvoy’s Stripe-integratie gebruikt, worden de details daar ook automatisch opgeslagen. Zie ons artikel over het ontvangen van creditcardgegevens van kanaalboekingen met Stripe voor meer informatie.
- Boekingen die voorafgaand aan de verbinding via Expedia zijn ontvangen, worden niet automatisch opgehaald en geregistreerd in Sirvoy. Ze moeten handmatig in Sirvoy worden geïmporteerd, bij voorkeur voorafgaand aan de verbinding. Als u een groot aantal van dergelijke boekingen heeft, helpen wij u graag met het importeren. Zie dit artikel voor instructies.