Ongeveer de helft van de eigenaren van kleine bedrijven zegt dat de boekhouding hun minst favoriete taak is, en we zijn er vrij zeker van dat de rest dit gewoon niet toegeeft. Wat de zaken nog erger maakt, is dat software die niet samenwerkt veel extra werk kan betekenen door steeds dezelfde zaken in te voeren.
Komt dit je bekend voor? Een klant betaalt met een creditcard en jij verwerkt de betaling met een betaalterminal. Vervolgens zeg je tegen jezelf dat je de betaling later handmatig aan je boekingssysteem zal toevoegen. Maar het leven van een hotelier is hectisch en je vergeet het uiteindelijk. Later heb je de vervelende taak om de niet-overeenkomende getallen handmatig uit te zoeken.
Maar stel je dit eens voor: Je gebruikt Stripe en Sirvoy en ze zijn perfect gesynchroniseerd, of de betalingen nu online of persoonlijk binnenkomen. Zo zou het eruit zien:
- Betalingen via Stripe Terminal of Stripe Checkout worden vanzelf afgehandeld en Sirvoy wordt direct bijgewerkt.
- Sirvoy zorgt voor alle afstemming zonder dat je één vinger hoeft uit te steken.
- Je ziet precies wanneer en hoeveel er op je Stripe-account terecht is gekomen.
- Geen handmatige gegevensinvoer meer of pogingen om inconsistenties in betalingen op te sporen .
- Bovendien wordt het trainen van je team eenvoudiger.
Boekhouden ziet er niet zo slecht uit als het correct werkt, toch?
Kies voor de Sirvoy en Stripe terminaloplossing
In combinatie met Sirvoy is Stripe Terminal een game-changer voor het aannemen van betalingen en het netjes houden van je boekhouding met veel minder gedoe.
1. Houd betalingen soepel en eenvoudig
Houd de creditcardgegevens van gasten veilig en bewaar alle betalingen, of ze nu online zijn met Stripe Checkout of face-to-face via Stripe Terminal, op één plek. Hierdoor wordt het bijhouden van je geld en het rapporteren ervan een fluitje van een cent. Bovendien kan je op elk gewenst moment eenvoudig extra kosten voor producten of diensten aanrekenen in de boeking van je gasten.
2. Gebruiksvriendelijke, veilige betaalterminal
Stripe biedt de BBPOS WisePOS E-reader aan voor hoteliers. Het heeft een touchscreen-pincodepad en wifi-connectiviteit. De installatie is heel eenvoudig en intuïtief in gebruik, waardoor iedereen een soepel betalingsproces wordt gegarandeerd .
Het neemt allerlei soorten betalingen aan:
- Swipe, chips en tikken.
- Mobiele portemonnees zoals Apple Pay, Samsung Pay en Google Pay
3. Houd je boekhouding schoon
Elke swipe of tik op de Stripe Terminal gaat rechtstreeks naar je Sirvoy-systeem, waardoor je minder tijd kwijt bent aan het handmatig invoeren van cijfers en er minder fouten optreden. Je krijgt een kristalhelder beeld van je financiën in realtime, waardoor je eenvoudig toezicht houdt op betalingen, rekeningen en cashflow.
4. Concentreer je op wat echt belangrijk is
Nu Stripe en Sirvoy het zware werk op het gebied van betalingen doen, heb je meer tijd om je bedrijf te laten groeien en ervoor te zorgen dat je gasten geweldige herinneringen opdoen.
Activeer je Stripe-Sirvoy-integratie
Aan de slag gaan met Stripe en Sirvoy is eenvoudig. Verbind Sirvoy met Stripe en bestel vervolgens de terminal. Zo eenvoudig gaat het! We hebben voor alle details een gedetailleerde Stripe Terminal-gids opgesteld voor elke fase van het installatieproces.