Algemene Voorwaarden Van kracht vanaf 18 november 2024

Partijen en accounteigendom

Sirvoy boeking/boekingssysteem (hierna genoemd “het systeem”) is een dienst van Sirvoy Limited (hierna genoemd “Sirvoy”), een bedrijf geregistreerd in de Republiek Ierland. De abonnementhouder en accounteigenaar (hierna “de klant” genoemd) is de persoon wiens e-mailadres en contactgegevens oorspronkelijk zijn gebruikt om zich aan te melden. Als de persoon zich heeft aangemeld namens een werkgever, dan is de werkgever de eigenaar van het account.

In geval van een geschil over het eigendom van een account, behoudt Sirvoy zich het recht voor om documentatie op te vragen om het eigendom van een account vast te stellen of te bevestigen. Documentatie kan bestaan uit, maar is niet beperkt tot, een gescande kopie van uw bedrijfsvergunning, een door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs met pasfoto, de laatste vier cijfers van de geregistreerde creditcard, enz. Sirvoy behoudt zich het recht voor om, naar eigen goeddunken, de rechtmatige eigenaar van een account te bepalen, een account over te dragen aan de rechtmatige eigenaar of een account tijdelijk uit te schakelen totdat een oplossing is gevonden.

Goedkeuring van voorwaarden en bepalingen

De klant stemt in met de algemene voorwaarden tijdens de registratie door het vakje in het registratieformulier op de Sirvoy website aan te vinken. Sirvoy kan van tijd tot tijd de voorwaarden aanpassen. We brengen u ten minste 30 dagen van tevoren op de hoogte van wijzigingen. Als u niet langer gebruik wilt maken van Sirvoy-diensten als gevolg van wijzigingen in onze algemene voorwaarden, hebt u de mogelijkheid om het contract zonder boete op te zeggen. 

Toepassingsgebied en gebruik

Het abonnement geeft de klant het recht om het Sirvoy-systeem te gebruiken.  Sirvoy doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw gegevens veilig zijn en dat ons systeem vrij van fraude en misbruik is. Daarom kan het abonnement niet worden gebruikt door anderen of voor gegevensverwerking voor anderen. Het maximaal toegestane aantal boekbare objecten en andere aangegeven beperkingen mogen niet worden overschreden. De klant heeft alleen het recht om het systeem te gebruiken voor de beoogde doeleinden. In geval van misbruik of oneigenlijk gebruik kan het abonnement worden beëindigd, maar alleen na voorafgaande kennisgeving aan de klant, en de klant kan aansprakelijk worden gesteld voor enig verlies of schade die Sirvoy als gevolg daarvan lijdt. Voorbeelden van misbruik zijn onder andere het versturen van e-mails en sms’jes vanuit het Sirvoy-systeem voor onbedoelde doeleinden en opzettelijke wanbetaling.

Betalings- en factureringsvoorwaarden

De facturering wordt elke maand verwerkt. Vaste kosten en variabele kosten worden afgetrokken van het rekeningsaldo van de klant. Het Sirvoy-account van de klant wordt vergrendeld als het accountsaldo meer dan 20 dagen negatief is. Indien Sirvoy binnen 60 dagen nog steeds geen betaling heeft ontvangen, behoudt Sirvoy zich het recht voor om het account te beëindigen. Betalingsherinneringen worden weergegeven na het inloggen en/of per e-mail naar de klant gestuurd voordat accounts worden vergrendeld en/of beëindigd.

Duur en beëindiging

We begrijpen dat omstandigheden soms veranderen en dat je je aankoop moet heroverwegen. Om klanttevredenheid te garanderen, bieden we een bedenktijd van 14 dagen voor in aanmerking komende aankopen, wat in overeenstemming is met EU-richtlijnen en de Ierse wet. Je komt in aanmerking voor een terugbetaling als je onze abonnementsservice hebt aangeschaft en binnen 14 dagen na de eerste betaling wilt annuleren. Als de klant echter eerder gebruik heeft gemaakt van onze gratis 14-daagse proefservice zonder de verplichting om creditcardgegevens te verstrekken en vervolgens overgaat tot aankoop van het abonnement, heeft de klant geen recht op een terugbetaling. Deze uitzondering is dan van toepassing omdat de klant al de gelegenheid heeft gehad om de service te evalueren tijdens de testperiode.

Om een terugbetaling aan te vragen binnen de 14-daagse bedenktijd, neem contact op met onze klantenservice en geef de nodigde informatie over je aankoop. Terugbetalingen worden normaal gesproken uitgegeven via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt voor de aankoop, tenzij anders is overeengekomen. Als een klant onze servicevoorwaarden heeft geschonden of zich schuldig heeft gemaakt aan misbruik of frauduleuze activiteiten, kan het recht op een terugbetaling komen te vervallen.

Zoals vermeld in het gedeelte “Betalingsvoorwaarden” kan een klant het Sirvoy-systeem gebruiken zolang zijn rekeningsaldo positief blijft. We kunnen het account beëindigen als het accountsaldo negatief blijft gedurende een periode van 60 dagen, of op verzoek van de klant voordat de periode van 60 dagen verstreken is.

Klantgegevens

De klant is eigenaar van de gegevens en mag deze naar eigen inzicht gebruiken. Reserveringen blijven ten minste 18 maanden na de uitcheckdatum in het systeem staan, maar kunnen daarna worden gewist, tenzij de klant deze al gewist heeft. Bij beëindiging van het abonnement kan de klant zijn gegevens exporteren via de exportfunctie. De klantgegevens worden 1 jaar na beëindiging van het abonnement of eerder op verzoek van de klant verwijderd en Sirvoy is niet verplicht om daarna nog klantgegevens op te slaan.

De klant stemt er hierbij mee in dat zijn gegevens, indien nodig, worden verwerkt door agenten, subverwerkers en onderaannemers die door Sirvoy zijn aangesteld/ingeschakeld. Een lijst met subverwerkers is beschikbaar op de website van Sirvoy.

Om de privacy en veiligheid te waarborgen van gasten van wie de betalingen worden geregistreerd of doorgegeven met behulp van het Sirvoy-platform, informeren wij hierbij alle gasten van onze klanten dat alle creditcardnummers die worden doorgegeven voor boekingstransacties alleen veilig worden bewaard voor de periode die nodig is om uw betaling te vergemakkelijken en te bevestigen. In overeenstemming met onze toewijding aan uw gegevensbescherming en in strikte naleving van de wereldwijde regelgeving voor gegevensprivacy, worden al deze kaartgegevens 30 dagen na de uitcheckdatum onherroepelijk uit onze systemen verwijderd. Dit beleid wordt afgedwongen om uw persoonlijke gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en om onze gebruikers te verzekeren van onze toewijding aan hun privacy en veiligheid.

Operationele stabiliteit

Sirvoy streeft naar de hoogst mogelijke operationele stabiliteit, maar is niet verantwoordelijk voor onderbrekingen die te wijten zijn aan factoren waarover Sirvoy geen controle heeft. Dergelijke onderbrekingen omvatten, maar zijn niet beperkt tot stroomuitval, apparatuur-, verbindingstoringen en andere soort onderbrekingen. 

Onderhoud en systeemwijzigingen

Om de best mogelijke service te bieden, kan Sirvoy het systeem af en toe aanpassen of bijwerken. In dergelijke gevallen kan het nodig zijn om de systeemtoegang tijdelijk uit te schakelen. Sirvoy heeft het recht het systeem bij te werken en te verbeteren en de functionaliteit ervan te wijzigen, op voorwaarde dat de basisdienst, d.w.z. de registratie en het beheer van boekingen, gehandhaafd blijft.

Prijzen

Sirvoy zal prijsstijgingen ten minste 2 maanden van tevoren aankondigen, met uitzondering van prijsstijgingen die nodig kunnen zijn als gevolg van prijsinflatie, wisselkoersschommelingen, prijsstijgingen van derden of andere factoren die redelijkerwijs buiten de controle van Sirvoy vallen en die leiden tot een stijging van de kosten of prijzen voor Sirvoy. Nieuwe functies zoals extra modules of features kunnen apart worden geprijsd.

Rechten

Het systeem is auteursrechtelijk beschermd en volledig eigendom van Sirvoy. Sirvoy kan te allen tijde zijn rechten en verplichtingen overdragen aan derden, op voorwaarde dat de derden het systeem blijven onderhouden volgens deze voorwaarden.

Rechten op intellectueel eigendom

Alle patenten, merkrechten, designrechten, ontwerpen, logo’s, productnamen, handelsmerken, dienstmerken, handelsgeheimen, knowhow, databaserechten en andere intellectuele eigendomsrechten (al dan niet geregistreerd) en alle aanvragen daarvoor, waar ook ter wereld, die door Sirvoy worden verstrekt als gevolg van of in verband met de levering van het Systeem behoren toe aan de respectieve eigenaars daarvan.

Verplichtingen van de Klant

De klant is volledig verantwoordelijk voor de individuele transacties en overeenkomsten die via het systeem worden aangegaan en beheerd. De klant is er te allen tijde verantwoordelijk voor om te controleren of de informatie die in het systeem wordt geregistreerd of weergegeven correct is. De klant mag niet handelen op een manier die het vermogen van anderen om het systeem te gebruiken negatief beïnvloedt en de klant mag geen beledigende of misleidende informatie registreren.

De klant erkent dat, voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, zijn enige en exclusieve rechtsmiddel voor problemen of ontevredenheid met het systeem, applicaties van derden of inhoud van applicaties van derden bestaat uit het niet langer gebruiken van het systeem, de applicatie van derden of de inhoud van applicaties van derden.

Verplichtingen van Sirvoy

Sirvoy streeft ernaar de best mogelijke service te bieden, maar de klant begrijpt en erkent dat het systeem wordt geleverd “zoals het is” zonder enige uitdrukkelijke of impliciete garantie of voorwaarde. De klant gebruikt het systeem op eigen risico.

Sirvoy garandeert, onderschrijft, waarborgt of aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor applicaties van derden, inhoud van applicaties van derden, gebruikersinhoud of enig ander product of dienst geadverteerd of aangeboden door een derde op of via het systeem van Sirvoy of een hyperlinked website. De klant begrijpt en erkent dat Sirvoy niet verantwoordelijk of aansprakelijk is voor enige transactie tussen de klant en derde aanbieders van applicaties van derden of producten of diensten die worden geadverteerd op of via het systeem van Sirvoy.

Beleid voor respectvolle communicatie

a) Respectvolle communicatie

Sirvoy is toegewijd aan het bieden van een professionele, respectvolle en veilige omgeving voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Wij geloven in de kracht van hoffelijke en constructieve communicatie om problemen op te lossen en onze services te verbeteren.

b) Toepassingsgebied van het beleid inzake respectvolle communicatie

Deze clausule is van toepassing op alle vormen van communicatie tussen klanten en Sirvoy’s vertegenwoordigers van de klantenservice, met inbegrip van maar niet beperkt tot telefoongesprekken, e-mails, chatberichten en interacties via sociale media.

c) Verboden gedrag

De volgende gedragingen worden beschouwd als beledigend en zijn ten strengste verboden in de omgang met onze medewerkers van de klantenservice:

  • Gebruik van beledigend, denigrerend of discriminerend taalgebruik op basis van ras, geslacht, religie, nationaliteit, seksuele geaardheid, leeftijd of handicap.
  • Dreigen met geweld, intimidatie of pesten in welke vorm dan ook.
  • Aanhoudende en onredelijke eisen of klachten die niet in lijn zijn met de diensten of het beleid van Sirvoy.
  • Herhaaldelijk onderbreken of weigeren mee te werken aan begeleiding of instructies van medewerkers van de klantenservice.

d) Gevolgen van verkeerd gedrag

Als een klant zich schuldig maakt aan misbruik zoals hierboven beschreven, zal Sirvoy de volgende acties ondernemen:

  • Eerste instantie: De klant ontvangt een schriftelijke waarschuwing via e-mail, waarin de aard van het beledigende gedrag wordt uiteengezet en waarin wordt gevraagd om onmiddellijk te stoppen.
  • Tweede instantie: Als het misbruik na de eerste waarschuwing aanhoudt, ontvangt de klant een laatste schriftelijke waarschuwing, waarin wordt aangegeven dat voortzetting van het misbruik kan leiden tot beëindiging van het abonnement of de serviceovereenkomst.
  • Beëindiging: Als beledigend gedrag blijft voortduren na twee waarschuwingen, behoudt Sirvoy zich het recht voor om het abonnement of de serviceovereenkomst van de klant onmiddellijk te beëindigen, zonder verdere kennisgeving. In geval van ernstig misbruik kan Sirvoy de dienst onmiddellijk beëindigen, zonder voorafgaande waarschuwing.

e) Beroepsprocedure

Klanten tegen wie de service wordt beëindigd vanwege misbruik kunnen binnen 30 dagen in beroep gaan tegen de beslissing door contact op te nemen met de aangewezen contactpersoon voor beroep op legal@sirvoy.com. Sirvoy zal het beroep beoordelen, rekening houdend met eventuele aanvullende informatie, en een definitieve beslissing nemen. Als er geen beroep wordt gedaan binnen 30 dagen na de kennisgeving van de beëindiging van de dienst door de klant aan Sirvoy, zullen alle gegevens van het datasysteem worden verwijderd. Als de klant in de toekomst Sirvoy’s software wenst te gebruiken, zullen de gegevens van zijn vorige account verwijderd en onherstelbaar zijn.

f) Herinvoering

Naar Sirvoy’s eigen goeddunken en na een herziening van het beroep van de klant of na een bedenktijd van maximaal 30 dagen, kan de beslissing om de diensten te beëindigen worden teruggedraaid. Elke beslissing om de diensten te herstellen zal schriftelijk aan de klant worden meegedeeld.

Aansprakelijkheid

Sirvoy is niet aansprakelijk voor directe schade die de klant lijdt, betaalt of oploopt in verband met de diensten die hierin worden aangeboden.

Noch Sirvoy, noch een van haar functionarissen, directeuren, werknemers, vertegenwoordigers, dochterondernemingen, filialen, distributeurs, aangesloten (verkoop)partners, licentiehouders, agenten of anderen die betrokken zijn bij het creëren, sponsoren, promoten of anderszins beschikbaar maken van het Sirvoy-systeem en de inhoud daarvan, zijn aansprakelijk voor:

(i) bestraffende, bijzondere, indirecte of gevolgschade of -verlies, productieverlies, winstderving, omzetverlies, contractverlies, verlies van welwillendheid of reputatie, verlies van vorderingen;

(ii) elke onnauwkeurigheid met betrekking tot de (beschrijvende) informatie (met inbegrip van tarieven, beschikbaarheid en beoordelingen) van de derde aanbieder zoals beschikbaar gesteld op het Sirvoy-systeem;

(iii) de diensten die worden geleverd of de producten die worden aangeboden door de externe leverancier of andere zakelijke partners;

(iv) enige (directe, indirecte, gevolg- of bestraffende) schade, verliezen of kosten geleden, opgelopen of betaald door de klant krachtens of voortvloeiend uit of in verband met het gebruik, de onmogelijkheid tot gebruik of vertraging van het Sirvoy-systeem; of

(v) enig persoonlijk letsel, overlijden, materiële schade, of andere (directe, indirecte, speciale, gevolg- of bestraffende) schade, verliezen of kosten geleden, opgelopen of betaald door de klant, hetzij als gevolg van handelingen, fouten, inbreuken, nalatigheid, opzettelijk wangedrag, weglatingen, wanprestatie, verkeerde voorstelling van zaken, onrechtmatige daad of strikte aansprakelijkheid door of (geheel of gedeeltelijk) toe te schrijven aan een derde aanbieder of een van Sirvoy’s andere zakelijke partners (met inbegrip van hun respectieve werknemers, directeuren, functionarissen, agenten, vertegenwoordigers, onderaannemers of gelieerde bedrijven) wiens producten of diensten (direct of indirect) beschikbaar worden gesteld, aangeboden of gepromoot op of via het Sirvoy-systeem, met inbegrip van elke (gedeeltelijke) annulering, overboeking, staking, overmacht of andere gebeurtenis buiten de controle van Sirvoy.

Sirvoy is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor het gebruik, de geldigheid, de kwaliteit, de geschiktheid en de plicht tot openbaarmaking van de verschillende reisproducten en -diensten die door de klant worden besteld, aangeschaft, gekocht, betaald, gehuurd, aangeboden, gereserveerd, gecombineerd of gebruikt (bijv. hotel, motel, appartement, bed & breakfast), attracties (bijv. (thema)parken, musea, bezichtigingstours), vervoersbedrijven (bijv. autoverhuurbedrijven, cruiseschepen, treinreizen, luchthavenvervoer, busreizen, transfers), touroperatoren, reisverzekeringen en elk ander product of dienst in verband met reizen dat van tijd tot tijd voor een reservering kan worden gebruikt (“de reservering”) en geeft geen verklaringen, garanties of voorwaarden met betrekking daartoe, impliciet, wettelijk of anderszins, met inbegrip van impliciete garanties van verkoopbaarheid, titel, niet-inbreuk of geschiktheid voor een bepaald doel. De klant erkent en bevestigt dat hij als enige verantwoordelijk is en alle verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid op zich neemt met betrekking tot een reservering (inclusief garantie en vertegenwoordiging door de klant). Sirvoy is geen (her) verkoper.

Klachten of aanspraken met betrekking tot een reservering (met inbegrip van de aangeboden (speciale/promotie) prijs, het beleid of specifieke verzoeken) moeten door de klant worden afgehandeld. Sirvoy is niet verantwoordelijk en wijst alle aansprakelijkheid af voor klachten, aanspraken of productaansprakelijkheid in dit verband.

Ongeacht of de klant wel of niet kosten in rekening heeft gebracht voor de reservering, stemt de klant ermee in en erkent dat de klant te allen tijde verantwoordelijk is voor het innen, inhouden, afdragen en betalen aan de betreffende belastingdienst van alle belastingen die verschuldigd zijn over het totale bedrag van de reserveringsprijs of -kosten. Sirvoy is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor de afdracht, inning, inhouding of betaling van de relevante belastingen die verschuldigd zijn op de reserveringsprijs of -kosten aan de relevante belastingautoriteiten. Sirvoy treedt niet op als de verkoper van een product of dienst.

De klant is zich bewust van de moeilijkheden die inherent zijn aan het gebruik van het Internet, in het bijzonder, wisselende snelheden en netwerkstoringen die onderbrekingen en moeilijkheden bij het openen van een website kunnen leiden. Sirvoy sluit alle aansprakelijkheid uit die gerelateerd is aan enige (tijdelijke (geplande of ongeplande) en/of gedeeltelijke of volledige) storing of uitvaltijd (voor onderhoud, updates of anderszins) van de website en/of het Sirvoy-systeem.

Gebruik van Sirvoy’s Channel Manager

De klant is te allen tijde verantwoordelijk om te controleren of kamertypes correct gemapt zijn en of boekingen, prijzen en beschikbaarheid correct zijn bijgewerkt van en naar boekingskanalen. Sirvoy is niet verantwoordelijk voor verlies van inkomsten of kosten als gevolg van het publiceren van onjuiste informatie op boekingskanalen.

De klant begrijpt dat er een onvermijdelijk risico op overboeking bestaat als een bepaalde kamer via meerdere boekingskanalen tegelijk wordt aangeboden en de klant aanvaardt de volledige verantwoordelijkheid voor verlies of schade die voortvloeit uit of het gevolg is van dergelijke overboekingen. Eventuele overboekingen of problemen moeten onmiddellijk worden afgehandeld en opgelost door de klant in samenwerking met het boekingskanaal.

Creditcardinformatie en betalingen

Sirvoy vergemakkelijkt de verwerking van betalingen via betalingsverwerkers van derden. Sirvoy treedt nooit op als de handelaar van het handelsregister. Sirvoy is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor enige (geautoriseerde, (vermeende) ongeautoriseerde of foutieve) kosten door de klant of voor enig bedrag voor enige geldige of geautoriseerde kosten, inclusief vooruitbetaalde tarieven, no-shows en annuleringen tegen betalingen. 

Naleving van de anti-witwasrichtlijn door derden

Sirvoy-klanten die fysieke betaalterminals van derden gebruiken, zoals Stripe, binnen onze hotelboekingssoftware en die geregistreerd zijn in de EER of EU zijn verplicht zich te houden aan de Europese Anti-witwasrichtlijnen. (Als de organisatie van een klant buiten de EU/EER is geregistreerd of opereert, wordt verwacht dat zij de relevante nationale en internationale antiwitwaswetgeving naleven). Dit heeft met name betrekking op de afstemming van de registratie van betaalterminals op de jurisdictie waar betalingen worden ontvangen. Gebruikers zijn zelf verantwoordelijk voor het begrijpen en naleven van deze richtlijnen en de bijbehorende verplichtingen van de betalingsdienstaanbieder. Er wordt verwacht dat Sirvoy-klanten die betaalterminals van derden gebruiken, hun betaalterminals registreren bij hun lokale financiële inlichtingendienst of een andere relevante nationale instantie, en voldoen aan de vereisten tegen het witwassen van geld (AML). Niet-naleving kan leiden tot juridische gevolgen en beëindiging van diensten door de externe aanbieder van de betaalterminal. Door akkoord te gaan met deze voorwaarden, bevestigen Sirvoy-klanten hun inzet voor transparante en verantwoordelijke financiële praktijken.

Privacy en gegevensbescherming

Sirvoy heeft alle redelijke voorzorgsmaatregelen genomen die nodig zijn om de vernietiging, het verlies of de toegang tot en het misbruik van systeeminformatie door onbevoegde derden te voorkomen. Sirvoy verwerkt klantgegevens uitsluitend voor de klant en niet voor eigen, niet-relevante doeleinden. Sirvoy behandelt alle klantgegevens vertrouwelijk en zal alleen informatie over de klant aan een derde partij verstrekken als dit relevant is voor de service die via deze overeenkomst wordt verleend. Sirvoy zal contact opnemen met de klant met kritieke informatie over de account van de klant wanneer dat nodig is.

Alle verzamelde persoonsgegevens worden verwerkt op een eerlijke, wettelijke en transparante manier en in overeenstemming met de General Data Protection Regulation EU 2016/679 (“GDPR”) en de Data Protection Act 2018. Voor de gegevensverwerking kunnen GDPR-conforme diensten van derden worden gebruikt. Sirvoy is gemachtigd om op te treden als “gegevensverwerker” van persoonsgegevens in naam van de klant, die de “gegevensbeheerder” van dergelijke gegevens zal zijn. De klant kan een gegevensverwerkingsovereenkomst (DPA) aanvragen bij Sirvoy, als aanvulling op deze algemene voorwaarden. De klant wordt in dit verband ook verwezen naar het privacybeleid van Sirvoy Limited op haar website.

De klant moet persoonlijke gegevens en gasteninformatie behandelen en verwerken in overeenstemming met de geldende privacy- en gegevensbeschermingsvoorschriften, zoals de GDPR. De klant is verantwoordelijk voor het verkrijgen van toestemming voor elke verwerking van persoonlijke gegevens, e-mailcommunicatie en soortgelijke verwerking. De klant moet elk verzoek om de gegevens van een individu te delen, te wijzigen of te verwijderen respecteren, bijvoorbeeld door de gegevens van de boekingsgeschiedenis te verwijderen, enz. Sirvoy zal geen gegevens onnodig opslaan zodra deze door de klant zijn verwijderd.

Geschillen

Deze algemene voorwaarden en de verstrekking van de diensten van Sirvoy zullen worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetgeving van de Republiek Ierland. Elk geschil dat voortvloeit uit deze algemene voorwaarden en onze diensten zal uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbanken in Dublin, de Republiek Ierland.

De originele Engelse versie van deze algemene voorwaarden is mogelijk vertaald in andere talen. De vertaalde versie is alleen een hoffelijkheid en een losse vertaling en de klant kan daardoor geen rechten ontlenen aan de vertaalde versie. In het geval van een geschil over de inhoud of interpretatie van deze algemene voorwaarden of inconsistentie of discrepantie tussen de Engelse versie en enige andere taalversie van deze algemene voorwaarden, is de Engelstalige versie voor zover toegestaan door de wet zijn van toepassing, prevalerend en beslissend.

Indien enige bepaling van deze voorwaarden ongeldig, onuitvoerbaar of niet-bindend is of wordt, blijft de klant gebonden aan alle andere bepalingen hiervan. In een dergelijk geval zal de ongeldige bepaling niettemin worden gehandhaafd voor zover dit onder het toepasselijk recht mogelijk is en zal de klant ten minste instemmen met een soortgelijke werking als de ongeldige, niet-afdwingbare of niet-bindende bepaling met betrekking tot de inhoud en het doel van deze algemene voorwaarden.