Locky is een cloudgebaseerd toegangscontrolesysteem dat een complete reeks sloten, gateways en een controle-app biedt. Locky en Sirvoy werken samen om uw accommodatiebeveiliging voor elke nieuwe boeking te automatiseren. 

Eenmaal ingesteld in uw Sirvoy-account, maakt Locky sleutelcodes aan, bezorgt deze aan gasten, maakt de codes veilig ongeldig wanneer het verblijf voorbij is, en nog veel meer. Houd uw accommodatie veilig en elimineer het handmatige werk van traditionele sloten en sleutels.

 Locky is beschikbaar in de hele regio van de Europese Unie.

Belangrijkste Locky-functies

  • Pincodes via e-mail, sms, app of Bluetooth.
  • Online cloudgebaseerde sloten, op afstand geprogrammeerd en beheerd.
  • Meerdere sleutels voor hoofdingangen.
  • Groepstoegangsfunctie om hoofdingangen, gastenkamers en andere gebieden voor elke sleutel toe te wijzen.
  • Eenvoudige installatie via QR-codes.
  • Batterijlevensduur van een jaar dankzij zuinige Bluetooth-chips.

Hoe werkt Locky met Sirvoy?

Locky maakt verbinding met uw Sirvoy-account met behulp van de Webhook-functie. Nieuwe boekingen en bewerkingen in Sirvoy activeren het genereren van sleutels in Locky. De Locky-applicatie beheert ook voorkeuren, de geldigheid en het type van de sleutel, toegangsregels en meer.

Een Locky-webhook instellen:

  1. Ga in Locky naar ‘Instellingen’.
  2. Scroll naar “Integraties” en activeer Sirvoy.
  3. Kopieer de opgegeven callback-URL.
  4. Ga in Sirvoy naar Instellingen -> Uw account -> Booking Event Webhook en klik op ‘Bewerken’.
  5. Voer de callback-URL uit stap 3 in het veld ‘Webhook boekingsgebeurtenis’ in en klik op ‘Opslaan’.

Na deze vijf stappen verschijnen boekingen en hun sleutelcodes in Locky onder het menu “Vastgoedbeheer”.

Hoe begin ik Locky te gebruiken?

Neem voor meer informatie en voor een offerte contact op met Locky via post@locky.tech.