We zijn er wanneer u ons nodig heeft, op welke manier dan ook.

Opmerking: Alle Sirvoy-accounts, inclusief de gratis proefversies, kunnen gratis van al onze ondersteuningsmogelijkheden gebruikmaken.

Kennisbank

Voor selfservice, producttraining en opleiding hoeft u niet verder te zoeken dan de gebruiksvriendelijke kennisbank van Sirvoy.

Onze steeds groeiende bibliotheek omvat:

Realtime ondersteuning

Ons team is 24/7 beschikbaar (ook op feestdagen), dus er is altijd een vriendelijke stem om u snel te helpen. Wees alsjeblieft niet te verlegen om contact met ons op te nemen; ons favoriete onderdeel van het werk is jou helpen!

Live chat

Als chatten je favoriete manier is om ondersteuning te krijgen, dan ben je op de juiste plek.

Om een live chat starten met ons team:

  1. Klik op een willekeurige Sirvoy-webpagina op de chaticoon.
  2. Laat ons je naam, e-mail weten en hoe we je kunnen helpen.
  3. Klik op ‘Chat starten’.

Telefonische ondersteuning

Contacteer ons elk gewenst moment  op deze gratis nummers:

Australië: +61 1800 948 191

Oostenrijk: +43 800 018167

België: +32 800 74 880

Denemarken: +45 80 82 68 45          

Finland: +358 800 418397

Frankrijk: +33 801 84 15 13

Duitsland: +49 800 0007853   

Ierland: +353 1800 864 013

Spanje: +34 900 997 565

Zweden: +46 20 12 76 73

VK: +44 808 812 7057

VS: +1 866-599-1333

Live demo’s

Nieuwe systemen zijn een uitdaging; we spreken uit ervaring. Er zijn een-op-een live demo’s beschikbaar om u te helpen Sirvoy in te stellen of ingewikkeldere taken uit te voeren, zoals het verbinden van Sirvoy met boekingskanalen.

Plan een live videodemonstratie met ons team via Calendly op een tijdstip dat u uitkomt. Een van onze ondersteuningsmedewerkers zal u door de installatie van Sirvoy leiden en al uw vragen beantwoorden.

E-mail

Sirvoy support adres: support@sirvoy.com 

Voeg gerust links of screenshots toe. Hoe gedetailleerder u kunt zijn, hoe beter we uw situatie kunnen begrijpen en u de oplossingen kunnen bieden die u nodig heeft.

Ondersteunde talen

Wij bieden ondersteuning in het:

  • Nederlands
  • Chinees
  • Deens
  • Duits
  • Engels
  • Fins
  • Frans
  • Italiaans
  • Japans
  • Noors
  • Spaans
  • Zweeds

Ons ondersteuningsteam staat voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Zelfs als onze teamleden met uw voorkeurstaal andere klanten helpen wanneer u belt, nemen we binnen 24 uur telefonisch of per e-mail contact met u op.

Opmerking: Engelstalige ondersteuning is altijd beschikbaar.