Om uw wachtwoord te herstellen:

  1. Ga naar Sirvoy -> Login -> Forgot your password?
  2. Vul uw gebruikersnaam en e-mailadres in, schakel het selectievakje “I’m not a robot” in en klik op ‘Restore Account’
  3. Selecteer waar u de herstelcode wilt ontvangen, per e-mail of sms, en klik op “Select method”.
  4. Als u sms gekozen heeft, voert u de herstelcode die u per sms heeft ontvangen in, en klikt u op ‘Submit code’. Voer tweemaal uw nieuwe wachtwoord in en klik op “Change password”.
  5. Als u e-mail gekozen heeft, klikt u op de link in de e-mail die u hebt ontvangen en voert u tweemaal uw nieuwe wachtwoord in en klikt u op „Change password“.

 

Veelgestelde vragen:

“Ik heb geen e-mail of sms ontvangen”

Controleer de spammap in uw e-mailprogramma of neem contact op met support@sirvoy.com om te vragen welk e-mailadres bij ons is geregistreerd. U kunt ook de e-mailfunctie gebruiken als er geen sms is ontvangen.

“Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten”

Stuur een e-mail naar support@sirvoy.com en we zullen antwoorden met de gebruikersnaam.

“Ik ontvang een foutmelding wanneer ik probeer te herstellen. ‘No match on that combination of username and email.'”

Mogelijk hebt u onjuiste of verkeerd gespelde informatie ingevoerd in een van de twee vereiste velden. Ofwel de gebruikersnaam of het e-mailadres is verkeerd of verkeerd gespeld. Als u de gebruikersnaam of het e-mailadres van uw account niet meer weet, neem dan contact op met support@sirvoy.com voor hulp.