Elke boeking heeft een logboek met de status van e-mails die naar die gast zijn verzonden. Meestal is de status ‘Bezorgd’ of ‘Bezorgd en geopend’. Maar af en toe verandert de status niet om de e-mail als geopend weer te geven.

Er zijn twee waarschijnlijke redenen:

  1. Sommige e-mailproviders houden niet bij of een e-mail wordt geopend. Bij die providers zou de gast een e-mail kunnen ontvangen en openen, maar de provider zal dat niet aan Sirvoy doorgeven.
  2. Soms wordt de e-mail afgeleverd bij een server, maar niet bij het individuele e-mailadres. Booking.com heeft bijvoorbeeld een e-mail quarantaine beleid dat e-mails kan blokkeren met links of screenshots die rechtstreeks in het berichtveld zijn geplakt (gebruik in plaats daarvan “Afbeelding invoegen”). Overweeg om links en geplakte schermafbeeldingen te verwijderen om het domein @guest.booking.com beter te bereiken.

Als het probleem niet gerelateerd is aan of opgelost is door het bovenstaande, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam.