Wanneer u uw Booking.com-account aan Sirvoy koppelt, worden uw bestaande tarieven en beschikbaarheid opnieuw ingesteld in Booking.com. Zodra de verbinding is geactiveerd, zal Sirvoy automatisch een “volledige verversing” uitvoeren en uw tarieven en beschikbaarheid opnieuw uploaden.

U ontvangt een e-mail van Booking.com waarin staat dat u “zorg ervoor dat u alle inventaris zo snel mogelijk ververst”. Wanneer u inlogt op uw Booking.com-account, ziet u een soortgelijk bericht, waarin staat dat “u alle beschikbaarheid en tarieven moet resetten”. U kunt veilig bevestigen. Sirvoy stuurt de nodige updates.

Zorg ervoor dat de tarieven en beschikbaarheid in Sirvoy overeenkomen met wat u op Booking.com wilt publiceren. Zodra de “volledige verversing” is voltooid door Sirvoy (meestal binnen 10-30 minuten nadat de verbinding is geactiveerd), moet u de informatie verifiëren zoals te zien is op Booking.com.

Opmerking: Als u automatische tariefupdates niet hebt geactiveerd in Instellingen -> Kanalen -> Booking.com, moet u handmatig tariefupdates verzenden. Beschikbaarheid wordt altijd automatisch verzonden.