Op de Units pagina vind je een overzicht van al je units samen met informatie over gasten waarvan je verwacht dat ze zullen in- of uitchecken op de huidige datum. Het verschaft ook informatie betreffende kamers die schoongemaakt moeten worden of waar onderhoud nodig is, evenals andere huishoudelijke taken die je hebt aangemaakt.
De tabs in het bijzonder zijn bruikbaar omdat ze het mogelijk maken om eenvoudig te switchen tussen specifieke unit-overzichten, afhankelijk van wat je nodig hebt. Je kunt ervoor kiezen om alle units in een overzicht te zien, alleen de check-ins en check-outs en overnachtingen voor de huidige of gekozen datum.

De “evacuatie lijst” tab maakt het mogelijk om direct alle bezette units te zien en hier een real-time lijst van te printen. Voor meer informatie over het gebruik van de evacuatie lijst, zie dit support artikel.

De beschikbare filters maken het mogelijk om je units te zien in relatie tot hun schoonmaak-status en in relatie tot het kamertype of categorie, als dat van toepassing is. Dit kan handig zijn wanneer je taken wilt organiseren. Je kunt de gegevens in elke kolom sorteren met de pijltjes-symbolen in elke kolomkop.