Vier manieren waarop een Hospitality Management Systeem uw bedrijf ten goede komt

20 maart 2023 22:40 CET

Een Hospitality Management System (HMS), zoals Sirvoy, is het instrument dat accommodatiebedrijven gebruiken om dagelijks honderden taken af te handelen.

Heb je ooit:

  • 24/7 bereikbaar moeten  blijven voor het geval er reserveringen binnenkomen?
  • Tientallen uren moeten besteden aan het kopiëren/plakken van bevestigingsmails?
  • moeten goochelen met de beschikbaarheid via boekingskanalen als Expedia en Booking.com, terwijl je hoopt dat er geen dubbele boekingen tussendoor glippen?

Een HMS lost al deze problemen op en doet nog meer. Door administratieve taken te automatiseren en andere te vereenvoudigen, maakt je tijd en inspanningen vrij om je te concentreren op wat belangrijk is: je gasten.

Welke HMS-functies helpen jouw hotel om dit soort uitdagingen te overwinnen?

Elk waardevolle HMS combineert de volgende belangrijke functies in één eenvoudig pakket.

1. Receptie systeem

Beheert de dagelijkse activiteiten van uw accommodatie. 

Het accepteert en organiseert reserveringen, beheert tarieven en beperkingen, stuurt gepersonaliseerde bevestigingsberichten, houdt de huishouding bij en biedt een breed scala aan betalingsoplossingen. 

  • Bespaart tijd op administratieve taken.
  • Vermindert handmatige fouten.
  • Verlaagt de kosten door de werklast te verlichten.
  • Biedt lokale en internationale betalingsmogelijkheden.

Sirvoy is een geweldige volgende stap voor ons geweest met veel functies om boekingen binnen te laten komen en de dagelijkse werkzaamheden soepel te laten verlopen!”

Cassie, eigenaar van The Granbury Cabins at Windy Ridge, USA

2. Channel Manager

Verbindt uw accommodatie en uw boekingskanalen met elkaar. 

  • Stelt gasten tevreden door hun voorkeurskanaal te gebruiken.
  • Werkt onmiddellijk de beschikbaarheid bij op uw kanalen, website en receptie. 
  • Maakt nauwkeurige boekingen waarbij overboekingen zeldzaam zijn.

Het is ook gemakkelijk om nieuwe kanalen toe te voegen

Sirvoy heeft ons geholpen om het meeste uit onze hostelervaring en boekingskanalen te halen. Ik zou het echt niet zonder jullie kunnen!” 

Simone Sleeuw, mede-eigenaar en algemeen directeur van Bella’s Backpackers, Belize.

3. Booking Engine & Sirvoy Website Builder

Vergroot uw online bereik en helpt uw inkomsten op peil te houden. 

Boekingskanalen nemen een commissie, die uw winst aantast. Met een booking engine ingebed in uw website, biedt u een manier voor uw gasten om te boeken met u direct, het wegsnijden van de dure tussenpersoon. 

  • Verhoogt de inkomsten door commissies te vermijden
  • Breidt uw online aanwezigheid uit
  • Zorgt voor een professionele site zonder extra kosten

“We zijn een jaar geleden met Sirvoy in zee gegaan en zijn erg blij met het systeem. Wij hebben onze directe boekingen via onze website met 50% verhoogd. Het is een gemakkelijk systeem voor onze klanten en voor onze medewerkers.” 

Charlotte Øllgaard, owner of Høloftet B&B, Denmark

4. Veel meer nuttige functies

Een alles-in-één HMS biedt een reeks gespecialiseerde tools en diensten om uw horecabedrijf te helpen en te laten groeien.

  • Gedetailleerde gastenstatistieken en dagelijkse rapporten
  • Modules voor betaling en facturering
  • Cyberbeveiligingsfuncties
  • Altijd beschikbare ondersteuning die binnen enkele minuten antwoordt

Sirvoy heeft geweldige 24/7 ondersteuning. Ik waardeer ook de gedetailleerde downloadbare rapporten voor de boekhouding. Het doet alles wat ik nodig heb om onze lodge reserveringen en facturering te beheren. Bedankt, Sirvoy!” 

–  Tim Hall, eigenaar van Tubagua Ecolodge, Dominicaanse Republiek

Ervaar zelf 14 dagen lang gratis de voordelen.

HMS zijn van onschatbare waarde voor huiseigenaren overal. Meld u aan voor Sirvoy’s 14-daagse gratis proefperiode om uit de eerste hand te zien waarom duizenden horeca-eigenaren, managers en eigenaren vertrouwen op Sirvoy’s HMS om hun bedrijf te stroomlijnen.