Over Sirvoy Hoe we werken
Sirvoy begon in 2008 met één visie: het maken van het meest krachtige en gebruikersvriendelijke Property Management Systeem op de markt voor een betaalbare prijs. We zijn ondertussen meer dan tien jaar verder waarin we deze doelen en nog veel meer verwezenlijkt hebben. Het systeem zit vol met handige tools die aanbieders van accommodaties alles bieden wat ze nodig hebben om hun bedrijf effectief te kunnen runnen. We moeten erkennen dat het succes van Sirvoy voor een groot deel toe te schrijven is door de voortdurende samenwerking met onze cliënten die met ons meedenken en het mogelijk hebben gemaakt dat Sirvoy niet alleen software werd voor hoteliers, maar ook door hoteliers.
We geloven er vast in dat de mensen achter het programma de software goed maken. Naast de hoteliers hebben we een fantastisch team van ontwikkelaars die onvermoeibaar bezig zijn met het ontwikkelen en verbeteren van het systeem, die de bruikbaarheid nog verder vergroten en die er voor zorgen dat we op het gebied van technologische ontwikkelingen voorop lopen. We begrijpen ook dat onze clienten van tijd tot tijd hulp nodig hebben en dat is waarom we een heel team aan support werkers hebben die letterlijk 24/7 hun uitstekende diensten beschikbaar stellen om assistentie te verlenen zonder dat er extra kosten voor onze klanten aan vast zitten, in alle door ons ondersteunde talen.
Sirvoy heeft nu duizenden gebruikers in meer dan 100 verschillende landen, die erop vertrouwen dat wij hen helpen hun business te laten groeien door te zorgen voor de dagelijkse taken van hun hotel. Beginnen met Sirvoy is makkelijk. Meld je vandaag aan voor een 14 dagen gratis trial en ervaar zelf hoe we je kunnen helpen met het beheren van je bedrijf!