Om uw wachtwoord te herstellen:
- Ga naar Sirvoy -> Login -> Uw wachtwoord vergeten?
- Vul uw gebruikersnaam en e-mailadres in, schakel het selectievakje “I’m not a robot” in en klik op ‘Herstel account‘.
- Selecteer waar u de herstelcode wilt ontvangen, per e-mail of sms, en klik op “Selecteer methode“.
- Als u sms gekozen heeft, voert u de herstelcode die u per sms heeft ontvangen in, en klikt u op ‘Aanmeldingscode’. Voer tweemaal uw nieuwe wachtwoord in en klik op “Verander wachtwoord“.
- Als u e-mail gekozen heeft, klikt u op de link in de e-mail die u hebt ontvangen en voert u tweemaal uw nieuwe wachtwoord in en klikt u op “Verander wachtwoord”.
Veelgestelde vragen:
“Ik heb geen e-mail of sms ontvangen”
Controleer de spammap in uw e-mailprogramma of neem contact op met support@sirvoy.com om te vragen welk e-mailadres bij ons is geregistreerd. U kunt ook de e-mailfunctie gebruiken als er geen sms is ontvangen.
“Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten”
Stuur een e-mail naar support@sirvoy.com en we zullen antwoorden met de gebruikersnaam.
“Ik ontvang een foutmelding wanneer ik probeer te herstellen. ‘No match on that combination of username and email.'”
Mogelijk hebt u onjuiste of verkeerd gespelde informatie ingevoerd in een van de twee vereiste velden. Ofwel de gebruikersnaam of het e-mailadres is verkeerd of verkeerd gespeld. Als u de gebruikersnaam of het e-mailadres van uw account niet meer weet, neem dan contact op met support@sirvoy.com voor hulp.