Sirvoy staat in de Frontrunners Top 5

Sirvoy is verheugd om weer bovenaan de lijst te staan in het FrontRunners-kwadrant. We willen niet de loftrompet over onszelf …

E-mail bezorgingsprobleem – opgelost

Het probleem dat resulteerde in het niet bezorgen van e-mails is opgelost. Dit werd veroorzaakt door een tijdelijk probleem aan …

Belangrijk: Gepland onderhoud

Om de veiligheid, betrouwbaarheid en de algemene performance te verbeteren hebben we een onderhoudsmoment aan de servers van Sirvoy ingepland. …

Expedia Outage – Resolved

Expedia experienced an outage that has been solved now. The outage involved Expedia not accepting Sirvoy updates about availability and …

Nieuw in mei 2020

Veranderende omstandigheden vragen om aanpassingsvermogen en doorzettingsvermogen, maar één aandachtspunt blijft belangrijk voor ons hier bij Sirvoy: het bieden van …

Expedia storing – Verholpen

De storing bij Expedia is verholpen. Let er op dat reserveringen die zijn gemaakt bij Expedia tijdens de storing niet …

Hotels die zichzelf opnieuw uitvinden tijdens het coronavirus

Voor iedereen in de horeca is de zomer van 2020 onvergetelijk. Terwijl vliegtuigen aan de grond blijven is het post-apocalyptische …

Sirvoy – Je betrouwbare partner voorbij COVID-19

Beste en gewaardeerde partner, We zijn ons ervan bewust dat dit buitengewone tijden zijn waarin we leven en dat de …

Hoe de horeca het Coronavirus kan overleven

Elke hotelier ter wereld heeft het over het coronavirus, ook al ervaren ze nog niet de gevolgen van wat wordt …

Nieuw in maart 2020

De horeca is voortdurend in ontwikkeling, dus als het gaat om hospitality software zoals Sirvoy, dan is het van vitaal …

Hoe kies je de juiste boekingskanalen voor je bedrijf?

We weten zeker dat de meeste hoteliers die hun inkomsten willen verhogen het erover eens zouden zijn dat boekingskanalen een …