Vier manieren waarop een Hospitality Management Systeem uw bedrijf ten goede komt

20 maart 2023 22:40 CET Lees Artikel

De ultieme gids voor de receptie van Sirvoy en hoe de efficiëntie van het hotel te verhogen

De receptie is het middelpunt van uw hotel. Hier begroet je gasten en maak je reserveringen. Het is het centrum …

Twee nieuwe Sirvoy-functies stimuleren wereldwijde boekingen en bieden meer prijscontrole

2023 wordt een jaar met veel gasten uit het buitenland. De grenzen zijn aan het openen en het internationale toerisme …

Hoe u uw hotel beter kunt organiseren met Sirvoy’s altijd praktische kalenderpagina

Naar verwachting zullen in 2023 bijna 700 miljoen mensen online boeken.1 Net als alle horecaprofessionals kijkt u uit naar een …

Drie mogelijkheden voor de huishouding om hotelgasten tevreden te stellen en kosten te besparen

Hoe verleidt uw bedrijf gasten om te gaan boeken of om een geweldige recensie achter te laten? Het attente personeel? …

Introductie van de Sirvoy-statuspaginaa

Oplettende Sirvoy-gebruikers zien deze week een nieuwe toevoeging op hun dashboards– De Sirvoy-statuspagina! Wat is er nieuw? Deze uitgebreide statusweergave …

Nieuw in augustus 2022

Augustus was een wervelwind van activiteit voor ons bij Sirvoy, een gevoel dat veel hoteliers delen. We zijn verheugd u …

Aankondiging van de Airbnb REST API-verbinding

Ons team heeft talloze uren gestoken in het verbeteren van uw ervaring op Sirvoy. Dat is wat we doen, daar …

Sirvoy’s lofbetuigingen zijn van jou – bedankt

Gartner Digital Markets heeft Sirvoy voor het vierde jaar op rij beoordeeld als categorieleider!  Maar weet u, dat is niet …

Nieuw in Maart 2022

We waarderen de mening van onze klanten. Uw input motiveert ons om ons product te maken tot wat u nodig …

 Horecatrends voor 2022

De horeca heeft de afgelopen jaren ingrijpende, voortdurende veranderingen ondergaan. Een wereldwijde pandemie en een evoluerend sociaal klimaat hebben de …