Het Sirvoy Hospitality Blog

Het doel van onze blog is om de meest recente nieuwsitems en tips vanuit de hospitality industrie te delen met hotels en accommodatie eigenaren. We begrijpen dat om succesvol te zijn in deze business er meer nodig is dan alleen software. Alle accommodatie eigenaren moeten de richting waarop de markt zich beweegt kunnen begrijpen en interpreteren zodat ze hun efficiëntie kunnen vergroten en altijd kunnen reageren op de behoefte van de klant.

Bied een echte omnichannel-ervaring met Sirvoy en Stripe

Zelfs met de enorme groei van e-commerce gebeurt meer dan 90% van de aankopen nog steeds persoonlijk. Daarom hebben tal …

Twee nieuwe manieren om hordes gretige internationale reizigers te verwelkomen

De horeca verandert voortdurend, maar Sirvoy maakt het gemakkelijk om uw hotel up-to-date te houden met de laatste ontwikkelingen en …

De vier nieuwste Sirvoy-functies die de accountant in jezelf blij te maken

Of jij nu de vertrouwde accountant bent of een van de 41% eigenaren van kleine bedrijven die de boekhouding zelf …

Vier manieren waarop een Hospitality Management Systeem uw bedrijf ten goede komt

Een Hospitality Management System (HMS), zoals Sirvoy, is het instrument dat accommodatiebedrijven gebruiken om dagelijks honderden taken af te handelen. …

De ultieme gids voor de receptie van Sirvoy en hoe de efficiëntie van het hotel te verhogen

De receptie is het middelpunt van uw hotel. Hier begroet je gasten en maak je reserveringen. Het is het centrum …

Twee nieuwe Sirvoy-functies stimuleren wereldwijde boekingen en bieden meer prijscontrole

2023 wordt een jaar met veel gasten uit het buitenland. De grenzen zijn aan het openen en het internationale toerisme …

Hoe u uw hotel beter kunt organiseren met Sirvoy’s altijd praktische kalenderpagina

Naar verwachting zullen in 2023 bijna 700 miljoen mensen online boeken.1 Net als alle horecaprofessionals kijkt u uit naar een …

Drie mogelijkheden voor de huishouding om hotelgasten tevreden te stellen en kosten te besparen

Hoe verleidt uw bedrijf gasten om te gaan boeken of om een geweldige recensie achter te laten? Het attente personeel? …

Introductie van de Sirvoy-statuspaginaa

Oplettende Sirvoy-gebruikers zien deze week een nieuwe toevoeging op hun dashboards– De Sirvoy-statuspagina! Wat is er nieuw? Deze uitgebreide statusweergave …

Nieuw in augustus 2022

Augustus was een wervelwind van activiteit voor ons bij Sirvoy, een gevoel dat veel hoteliers delen. We zijn verheugd u …