Nieuw in mei 2020

17 mei 2020 03:03 CEST

Veranderende omstandigheden vragen om aanpassingsvermogen en doorzettingsvermogen, maar één aandachtspunt blijft belangrijk voor ons hier bij Sirvoy: het bieden van de beste ondersteuning aan onze gewaardeerde klanten en het blijven versterken van ons kerndoel om hospitality gemakkelijk te maken. Daarom delen we graag onze meest recente updates met u.

iCal-kanaal verbeteringen

  • U zult blij zijn te weten dat als de geboekte iCal-kamer in meerdere kamertypes in Sirvoy wordt gebruikt, u nu kunt bepalen naar welk kamertype specifieke boekingen moeten worden geïmporteerd op de iCal mapping pagina. Deze mogelijkheid maakt de iCal-verbinding consistenter met andere kanalen.
  • Wanneer we vaststellen dat een boeking is geannuleerd bij een iCal-import, ontvangt u automatisch een e-mailmelding over de annulering, samen met een verzoek om de boeking in Sirvoy te verifiëren en handmatig te annuleren. Deze functie bevindt zich momenteel in de bètafase en als u feedback wilt delen, neem dan alstublieft contact met ons op.
  • U krijgt nu automatisch een melding over alle geïmporteerde iCal-URL’s die niet meer werken. Hierdoor kunt u deze corrigeren en gewaarschuwd worden als een import-iCal-verbinding verbroken wordt. Als er geen actie wordt ondernomen, worden ze automatisch verwijderd om ervoor te zorgen dat de door u opgegeven import iCal-URL’s up-to-date zijn en werken.

Boekhoudrapporten

  • Boekhoudkundige rapporten die u maakt, kunnen naar verschillende bestandsindelingen worden geëxporteerd. En sommige, zoals SIE4 en CSV, kunnen nu worden geïmporteerd in boekhoudsoftware (bijvoorbeeld Xero, Fortnox en Visma). Dit zorgt voor meer flexibiliteit en opties om aan uw persoonlijke behoeften te voldoen.

Betaaloplossingen voor de Booking Engine

  • Op verzoek hebben we duidelijker gemaakt welk bedrag moet worden betaald om een reservering te maken in de boekingsmodule en het bedrag dat nog openstaat tot het moment van aankomst of wanneer er alleen een creditcardnummer nodig is om de boeking vast te leggen.
  • Voor onze klanten in Nederland is het nu mogelijk om met Stripe iDEAL betalingen te accepteren.

Geavanceerde connectiviteitspartner van Booking.com

  • We zijn nu een Booking.com Advanced Connectivity Partner, een resultaat van verbeterde prestaties en kwaliteit, wat betekent dat de samenwerking nog beter is in uw voordeel.
image

De bovenstaande updates zijn een weerspiegeling van continue groei en stabiliteit dankzij uw waardevolle feedback. En we zullen de komende maanden verdere opwindende ontwikkelingen blijven publiceren om uw bedrijf in de hospitality te helpen verbeteren.