Nieuw in Augustus – Bijgewerkte Units Pagina

We werken hard om je een reserveringssysteem te bieden dat gemakkelijk in gebruik maar ook zo efficient mogelijk omgaat met de dagelijkse interactie met je gasten. Daarom zijn we blij dat we je regelmatig nieuwe verbeteringen kunnen bieden waarmee het beheer van je hotel makkelijk, veilig en plezierig kan gebeuren met Sirvoy. Dus, wat is er nieuw in Augustus?

Verbeterde Units Pagina
Als eerste kun je een compleet vernieuwde Units pagina gebruiken. Het is niet alleen de look die verbeterd is, die een meer intuïtieve gebruikerservaring biedt, je zult ook een aantal extra features tegenkomen. De tabs zijn in het bijzonder bruikbaar, omdat deze je de mogelijkheid bieden eenvoudig te switchen tussen specifieke unit views, naargelang je behoeften.

Wat als je in plaats van alle units te zien, je alleen de check-ins voor een bepaalde datum wilt hebben? Of de check-outs? Je kunt dat eenvoudig de gewenste tab kiezen en de datum van vandaag kiezen, of de datum die je wilt, en je hebt je gewenste overzicht.

Wil je je personeel voorbereiden op het gereedmaken van kamers voor de volgende gasten? Gebruik eenvoudigweg het filter om een overzicht te krijgen en te printen van de schoonmaak status van alle units, of alleen van de units die schoongemaakt moeten worden. In het onwaarschijnlijke geval dat je moet evacueren kun je de Evacuatielijst-tab gebruiken om lijsten te printen van units die bezet zijn, in real-time als de noodzaak zich voordoet. De datum/tijd afdruk op de prints helpen je om er zeker van te zijn dat je de meest recente lijst hebt in geval zich iets voordoet.

Het gebruiken van de Units-pagina is ook eenvoudig en intuïtief, waarbij je de mogelijkheid hebt om te sorteren en te filteren met alleen een klik op een knop. Al deze opties bieden je een snelle en effectieve manier om je units en hieraan gerelateerde zaken te beheren. Waarom neem je niet even een paar minuten om de vernieuwde Units pagina te bekijken? We weten zeker dat je blij bent met deze verbeteringen!

Nieuwe gebruikersrol toegevoegd: Boekhoud rapporten
Zoals je weet kun je verschillende gebruikersrechten toekennen aan elke Sirvoy gebruiker. We hebben nu een rol toegevoegd aan het gedeelte “Betalingen & facturen” genaamd “Boekhoudrapporten”. Voorheen was dit een gedeelte van de “Facturatie” rol, maar nu kun je beide rollen apart toewijzen voor gebruikers die rechten moeten hebben op de facturen en op de boekhoudrapporten.

Alle bestaande gebruikers die voorheen toegang hadden tot “Facturen” zijn nu automatisch ook toegewezen aan de nieuwe rol “Boekhoudrapporten” om toegang te houden tot dezelfde functies als voor de update.

Verlaagd tarief voor Pro
In de komende weken en maanden zul je continue veranderingen opmerken, allemaal in jouw voordeel, zodat je er zeker van bent dat je waar krijgt voor je geld. Voor degenen met een Pro account die slechts een klein aantal units hebben, hebben we de prijs zelfs verlaagd! We willen graag ons concept behouden van een eenvoudige en betaalbare prijsstructuur zodat je je kunt concentreren op wat je belangrijk vind – je gasten.